SIK SORULANLAR

  • <p> Üye işyerlerinde Mobilexpress altyapısına kartlarınızı kaydetmek ve kayıtlı kartlarınız ile ödemelerinizi gerçekleştirebilmek için Mobilexpress'e üye olma zorunluluğu bulunmamaktadır. Ancak, üye işyerlerinden Mobilexpress altyapısına kaydettiğiniz kartlarınızı görüntülemek, güncellemek, silmek, üye işyeri ayarlarını yönetebilmek için veya Mobilexpress ile fatura ödemeleri gerçekleştirebilmek için <strong><a href="https://www.mobilexpress.com.tr/Signup.aspx" target="_blank">hemen üye olabilirisiniz.</a></strong> İşlemlerinizi www.mobilexpress.com.tr üzerinde Üye Girişi yaparak, Hesabım &gt; Kartlarım sayfasından gerçekleştirebilirsiniz. </p>
  • <p>Hayır, Mobilexpress’e üye olmak ve Mobilexpress ile ödeme yapmak ücretsizdir. </p>
  • <p>Mobilexpress’i, herhangi bir operatörden bir cep telefonu hattı ve herhangi bir bankadan kredi kartı olan herkes hemen kullanabilir. <br /></p>
  • <p>Mobilexpress şifresi, üyeliğiniz aşamasında oluşturduğunuz sadece numaralardan oluşan en az 6 haneli güvenli şifrenizdir. Mobilexpress.com.tr üzerinde Üye Girişi yaparak gerçekleştirebileceğiniz üyelik hesabı işlemleri veya Mobilexpress ile fatura ödeme işlemlerinde, Mobilexpress şifreniz gerekmektedir.</p>
  • <p>Mobilexpress'e üye girişi kısmındaki <a href="https://www.mobilexpress.com.tr/ForgotPassword.aspx" target="_blank"> <strong>şifremi unuttum</strong></a> linkine tıklayarak, şifrenizi güncelleyebilirsiniz.</p>
  • <p>Mobilexpress ile yaptığınız işlemleri <a href="https://www.mobilexpress.com.tr/Login.aspx" target="_blank"><strong>üye girişi</strong></a> yaparak “İşlemlerim” bölümünden görüntüleyebilirsiniz.</p>
  • <p>Mobilexpress hizmetinden ve fırsatlarından yararlanabilmeniz için cep telefonunuzun promosyon ve kampanya SMS’lerini almaya kapalı olmadığından emin olunuz. Cep telefonunuzdan #330*0000# tuşlayarak promosyon ve kampanya kısıtlarını kaldırabilirsiniz. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra SMS’leri alır hale gelmek için biraz beklemeniz gerekebilir. </p>
  • <p>Üyeliğinizi iptal etmek için, üyeliğiniz bağlı olduğu cep telefonunu belirterek, <strong><a href="mailto:[email protected]"><span style="color: black;">[email protected]</span></a></strong>’ye e-posta ile talebinizi iletebilirsiniz. </p>
  • <p>Mobilexpress ile fatura ödemesi gerçekleştirebileceğiniz kurumları <a href="https://www.mobilexpress.com.tr/#uye-isyeri" target="_blank"><strong>Üye İşyerleri</strong></a> bölümünden görebilirsiniz.</p>
  • <p>Online fatura ödemesi yapmak için <a href="https://www.mobilexpress.com.tr/#uye-isyeri" target="_blank"><strong>Üye İşyerleri</strong></a> bölümünden ilgili kurum logosunu tıklayarak, online ödeme sayfası linkine ulaşabilir ve fatura ödemenizi bu sayfa üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.</p>
  • <p>SMS ile fatura ödemesi yapmak için öncelikle Mobilexpress'e üye olmalı ve kredi kartınızı eklemelisiniz. <a href="https://www.mobilexpress.com.tr/#uye-isyeri" target="_blank"><strong>Üye İşyerleri</strong></a>&nbsp; bölümünden ilgili kurum logosunu tıklayarak, yapmak istediğiniz işleme ait SMS kodunu öğrenip, bu kodu 3570'e SMS ile göndererek fatura ödeme işlemini gerçekleştirebilirsiniz. <br /><br /> SMS ile ödemeleriniz, Mobilexpress üyeliğinizde kayıtlı "tercihli" kredi kartınızdan gerçekleşir.<br /></p>
  • <p>Mobilexpress ile önceden fatura ödemesi yaptığınız aboneliklerinize ait yeni faturalar çıktığında, size 3570'ten gönderilen bir SMS ile bildirilir. Yeni fatura bilgilerinin gönderildiği bu Akıllı SMS'i <strong>EVET</strong> yazıp yanıtlayarak, son çıkan faturanızı anında ödeyebilirsiniz.<br /><br /> Akıllı SMS ile ödemeleriniz, Mobilexpress üyeliğinizde kayıtlı "tercihli" kredi kartınızdan gerçekleşir.</p>
  • <p>Genel uygulama olarak, otomatik ödeme talimatları ile fatura son ödeme tarihine 7-8* gün kala halen ödenmemiş görünen faturaların ödemeleri gerçekleşir. Fatura son ödeme tarihinin 7-8* gün öncesine kadar, Mobilexpress ile ödeme gerçekleşmesi halinde, aynı fatura tekrar otomatik ödeme talimatıyla ödenmez.<br /><br />* Belirtilen 7-8 günlük süre, kuruma ve otomatik talimatının bulunduğu bankaya göre farklılık gösterebilir. En net bilgiyi ilgili banka ve kurumun müşteri hizmetlerinden alabilirsiniz.</p>
  • <p>Mobilexpress'te fatura ödemeleri otomatik gerçekleşmez.<br /><br /> Online ödeme, SMS ile ödeme veya Akıllı SMS ile ödemede her fatura ödeme işlemi için onayınız alınır ve verdiğiniz onay, aksi belirtilmedikçe, sadece o ödeme işlemi için geçerlidir. Bilginiz ve onayınız dışında bir ödeme işlemi gerçekleşmez.<br /></p>
  • <p>Mobilexpress ile gerçekleştirilen ödemeler, direkt ödemenin yapıldığı üye işyerine iletillir. Bu nedenle ödemeler iptal ve iade edilemez*. <br /><br /> Mükerrer veya fazla ödemeler için ilgili üye işyerinin kuralları ve uygulamaları geçerlidir. Mükerrer ödeme durumunda genellikle, ilgili firma/kurum fazla ödemeyi abone hesabına artı bakiye olarak geçirmekte ve sonraki ay faturalarından düşmektedir.<br /><br /> *Ancak ilgili üye işyeri ile çalışma koşullarına ve teknik imkanlara bağlı olarak, müşteri memnuniyeti adına, <span style="text-decoration: underline;">sadece haftaiçi mesai saatleri içerisinde</span> müşteri hizmetlerine iletilen talepler için konu ile ilgili destek sağlanabilir.</p>
  • <p>Avea faturasız hat sahipleri Mobilexpress ile bir seferde sadece 12 TL, 15 TL veya 20 TL yükleme gerçekleştirebilirler. Mobilexpress ile yapılan TL yüklemelerinde güvenlik amaçlı olarak 1 Günlük <strong>30 TL</strong>, 7 Günlük <strong>45 TL</strong>, 30 Günlük <strong>60 TL</strong> yükleme limitleri bulunmaktadır. Bu limitleri aştığınız durumlarda, limit hatası alırsınız. </p>